Да разчиташ изкуството не винаги е лесно. За целта трябва да си любопитен и да готов да търсиш информация навсякъде около теб. Верни на своя дух винаги да изненадват с креативни решения и идея, тази година от Lidl се включват към 12-то издание на Нощ/Пловдив със специалните си „Очила на изкуството“.
С помощта на аксесоара най-запалените ценители на изкуството ще могат да разчетат ексклузивно любопитна информация върху 12 специални светещи табла пред 12 от локациите, участващи в културното събитие
За изкушените от откриването на нови интересни знания е изготвен онлайн тест, който носи надслова „който знае повече, вижда повече“ и може да бъде попълнен на www.night.bg/see. Първите, отговорили вярно на въпросите, ще имат възможността да получат „Очила за изкуство“, благодарение на които ще научат например защо тенисът на маса е сред историческите спортове във видео игрите, както и че българският първообраз на хладилника е бил доста по-екологично чист спрямо съвременните уреди.
Решилите правилно теста ще имат възможност да получат своите специални очила от информационния пункт на Нощ/Пловдив, на 23 и 24 септември, от 17 до 21 ч. на ул. „Станислав Доспевски“ (до ГХГ Пловдив).